Florida

Om två timmar lämnar vi skolan och beger oss mot Boston för att ta flyget till Orlando. Fem dagar i värmen, jag är så sjukt exalterad, det ska bli så grymt skönt. Vi har visserligen två lacrosse matcher och totalt 9 timmar av träning där nere. Men fortfarande väldigt mycket tid att göra precis vad vi vill. Till exempel på torsdag så drar vi till stranden och chillar hela dagen, gaah, sol bad värme.

Idag så vann vi 20-6. Jag spelade drygt 15min, gjorde inget större intryck. Känner mig mest i vägen hela tiden och måste dessutom använda tandskydd, vilket bara är löjligt, men jag blir bättre!
Efter denna veckan i Florida kommer jag vara grym! haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu