Snabba ryck

Forsta vackan tillbaka I skolan och jag har redan haft mitt forsta matteprov. Jag som verkligen alskar matte ocksa. Det var inge vidare svart, tack och lov, och om jag far poang over 80% sa slipper jag gora ett midterm i samma kurs, och det vore verkligen guld.
Nu ar det web design som star pa tur, paminner valdigt mycket om samma jag gjorde pa gymnasiet men denna gangen pa en pc och inte pa en mac. Borde kunna klara detta ganska bra. Hoppas jag. Roligt med datasalar ar att de alltid luktar sa forbannat mycket svett..
Hatar amerikanska tangentbord, ingen tangent sitter pa ratt stalle och jag gor det lagom irriterande for er att lasa ocksa da jag saknar tre bokstaver. Sucks to be you ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu