Snöstorm

Matchen igår var skit, även jag som inte är helt haj på reglerna i lacrosse vet att du inte får spela med en extra spelare på planen. Trots detta så gjorde domarna ingenting åt det...Men men, det är bara att bryta ihop och komma igen. två nya matcher i Massachusetts nu i helgen. Vet att jag måste komma ihåg att ta med mig mer kläder, frös mer eller mindre ihjäl igår vilket gav mig en finfin feber.

Just nu lever vi på hoppet att det blir snöstorm ikväll och att den fortsätter till imorgon så att lektionerna blir inställda. En av mina tre klasser är redan inställd. Men jag har så sjukt mycket läxor jag måste ta itu med innan helgen så extra ledig tid skulle inte göra mig det minsta.. Haha, men det är väl som det alltid är så kommer väl prokrastinera hela dagen.. Jag hatar mig själv i ett nötskal.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu