Scholar

Så, vi festar inte bara, som det kanske verkar, pluggar gör vi också. Mina prov som jag hade förra veckan gick sådär. I Management fick jag 72/100 (allvarliga åtgärder måste tas), fick 8.6/10 på min uppsats i Composition (Engelska) 2 och på mitt prov i PR fick jag 91/100. Kanske är tydligt vad jag tycker är kul? I min comp klass lär jag mig faktiskt saker, jag har aldrig skrivit på det sätt som vi lär oss nu. Och PR är del av min major och jag finner det intressant, och eftersom det är intressant är det också lättare att ta till sig. I skillnad mot Management, jag tycker att läraren har ett troligt konstigt upplägg; vi börjar första lektionen varje vecka med ett quiz och SEN går han igenom kapitlet vi just hade ett quiz på ist för att kanske ha kapitel genomgången och sen ge oss quizzet.

Jag måste maila läraren (har sagt det i tre veckor nu...) men jag verkar aldrig kunna ta tummen ur ändan. Blaah.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu