Kontorslandskap

Då jag ska på ett litet äventyr till Boston ikväll så fick jag följa med henne till hennes arbetsplats idag. Hon jobbar på en typ av call center. Stället ser precis ut som ett stereotypiskt kontorslandskap med gråa och tråkiga boxar. Inte konstigt att folk bli depressiva, arbetsmiljön är fruktansvärd.

Hur som helst. Jag ska alltså ta en buss in till Boston när Sarah har slutat jobba, det är ungefär en timmes resfärd till South Station där jag blir upplockad. Mitt sällskap föreslog att vi ska gå till en strippklubb ikväll, men jag vet inte det jag, haha. Glömde passet så förhoppningsvis släpper de in mig på mitt svenska körkort. Det brukar inte vara några problem.

En av anledningarna till att jag vill ta körkort här borta är för att slippa släpa med mig det där förbenade passet överallt. Jag vill ju liksom inte torska det. Har varit nära nog för det en gång under min vistelse här. En gång var en gång för mycket.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu