Internationella fredagar

Varje fredag så bjuds de internationella stdenterna från Thomas coh Colby hem till en vänlig själ som bjuder på hemlagad mat. Det här är en chans att träffa fler människor som kanske har hemlängtan osv. Förra fredagen var första gången jag och mina svenska pojkar här gick till en sån här middag. Det var riktigt trevligt och gött med hemlagad mat, det är ju inte varje dag man får det så att säga.
Videon här under är om han som arrangerar det hela, Cito, och för mig gör han en ritigt välgärning. Nu har jag bara varit till en middag, men jag menar, de har den på fredagar och vi har ofta annat planerat för fredagkvällar.



Och juste, jag är med på bild, haha

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu