National Anthem

Idag hade vi vår första riktiga match, vi torskade dessvärre med 0-1.
Jag är knappt halvnöjd med min prestation då jag kände mig som en förvirrad kyckling hela första halvlek. Spelade yttermittfält, vilket jag gjort hemma det senaste året så jag borde inte känna mig förvirrad, förutom att jag hatar idiotlöpningarna man måste göra som ytter så trivs jag rätt bra på den positionen..

Hur som helst, nu är det bara till att kyla alla ömma kroppsdelar, dricka en massa vatten/gatorade och äta ordentligt för imorgon har vi match nummer två.

Kul grej, de presenterar alla spelare och lyssnar på nationalsången innan varje match, kände mig lite malplacerad i den situationen, haha.

Kommentarer

Vince

haha, välkommen till världens mest patriotiskt land!

16:53:18 / 2012-09-02



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu