En gång är ingen gång

Den här veckan började bra, peppad på livet och vi har haft sjukt kul. Sen kom drama.
Jag slås av livskris ångest och undrar vad jag egentligen gör här. Folk beter sig som om de vore tillbaka på gymnasiet. Jag bryr mig i ärlighetens namn inte mycket om allt som pågår, jag tycker det bara är löjligt men en del människor tar illa upp och mår seriöst dåligt av vad som sägs.

Hur som helst.
Vi har två matcher nu i helgen en idag och en imorgon. Båda är conference games vilket betyder att de är viktiga. Hoppas på att vi kan få gå vinnande ur iaf en. Jag har ingen koll på motståndet så jag vet att jag går in med allt jag har innan varje match. Om jag nu får spela.

Love this girl, she's awesome!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu