Trångsynt

En fantastisk helg! Mamma var här och det var så gött att ha henne här, tårar fälldes när hon lämnade parkeringen och började resan hem mot Sverige igen.

Sedan i torsdags har vi haft så sjukt kul, allt har vart så avslappnat och alla har verkligen tyckt om varandra i helgen. Inte så mycket drama som den träligt nog har vart de senaste två veckorna. Vi vann dessutom matchen i lördags vilket var en riktig lättnad - äntligen!

Tyvärr så slängdes min naivitet i ansiktet på mig ikväll. Helt oväntat och taget ur det blå vilket för mig är så puckat så det finns inte! Pojkar kommer förbli pojkar.
Som jag precis sa till min vän Taylor; I'm a catch so it's not my loss. Haha!

Nåja, den här helgen har haft en avsaknad av sömn så det är ta mig tusan dags att sova nu!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu