Morgondagen

Imorgon är det dags för en resa till Vermont igen, ingen i laget är väl peciellt exalterad över den långa bussresan som startar imorgon bitti kl 07.00.
Jag hoppas att jag kan vara med och spela imorgon, min högersida ömmar fortfarande, dock inte som den har gjort. Idag kunde jag både skratta och nysa utan några större konstigheter, det var inte förren Freese skulle vara lustig och skrämma mig och nöp mig i sidan som det högg till och gjorde ont.
Ska uppsöka vår Athletic Trainer ett bra tag innan dagens träning så får vi rådgöra och se hur det blir med morgondagens match. Jag vill spela och mina lagkamrater behöver mig (hur hemskt det än låter, haha).

Utöver resan till Vermont så har jag sjuhelvetes massa läxor att göra. Inget jag direkt ser fram emot att göra...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu