En ny vecka

Vi förlorade vår match igår vilket innebär att fotbollssäsongen nu är över. För mig slutade det med 5 mål och 2 assist och med tanke på bristen av kvalite som vi har hållit så är det rätt bra jobbat.

Så igår när vi kom till baka från Vermont så drog vi fram det tunga artelleriet! Kom inte i säng förren 04:30 och har idag hört både fantastiska historier om vad som hände igår och historier som inte är så fatastiska om vad som hände igår. 
Jag hade kul i alla fall! Min första utgång häri USA, kände mig lite malplacerad då jag inte känner alla upper-class men så bra men kul hade vi!
Idag har det varit återhämtning utan dess like, imorgon så är det dags för plugg igen.
Imorgon är det också dags att sluta ta någon skit. Allt här blir så påfrestande när man inte kan undvika människor.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu