Frukoststund

Hade precis en två timmar lång frukost session med mig själv, eller nåja, jag hade sällskap den första halvtimmen. Men i skillnad mot mina kamrater har jag bara en lektion på tisdagar/torsdagar och den är inte fören 15.25 så jag har ganska mycket tid på morgnarna. Brukar i vanliga fall inte kliva upp ur sängen innan kl11 men nu har jag forskningsuppsatser att göra = behöver all tid jag kan få.
Det absolut bästa med att sitta i matsalen och plugga är att det är obegränsad tillgång till både dryck och mat.

I övrigt är jag fortfarande tvärförkyld med en fruktansvärd hosta som inte vill ge med sig. Har också lyckats försätta mig i en situation som jag har varit i så många gånger förr bara genom att vara mig själv. Helt ärligt förstår jag inte alls hur jag lyckas, antar att jag är en naturbegåvning.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu