Det här med att hantera stress

Jag skulle väl inte påstå att jag är en absolut katastrof på att hantera stress men jag är definitivt inte bäst på det. Hur jag hanterar det i de flesta situationer:
Jag prokrastinerar kanske lite mer än nödvändigt men jag sitter åtminstone med böckerna framför mig. Jag blir lite väl frånvarande, svårt att fokusera på min omgivning. Jag blir lite lätt otrevlig och fräsig.
Jag menar inte illa alls om jag fräser av folk men en del människor har det lättare att göra mig grinig än andra.

Jag har nu innan jul alltså två stycken uppsatser på 10 sidor vardera plus en uppsats på 6 sidor som även inkluderar en 10min presentation av mitt ämne. Icke att förglömma att jag innan jul även har ett prov till i sociologi, ett i marknadsföring (där jag även har en av uppsatserna) och jag ska göra en uppsats baserad på tidigare uppsats i min engelska klass. Roliga tre veckor att se fram emot.

Kommentarer

Sophie

Fy fan... och allting är även på engelska!! :o jag är riktigt impad över att du klarar av det! jag skulle typ lägga mig ner och gråta om jag var tvungen o göra allt i engelska, haha. Men det är för att jag inte är så himla bra på eng. :p

Svar: Det är en vanesak, kan inte direkt påstå att jag är grym på engelska heller. Men är ju i en omgivning där ALLT är på engelska så :)
Kajsa

00:21:01 / 2012-11-27



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu