Boston

Igår tog jag och Bronte en tur till Boston. Jag får bo hemma hos henne nu under Thanksgiving, vilket jag är otroligt tacksam över!
Hur som helst, vi tog en 25 min tur med tåget och befann oss sedan på stationen under Celtics hemmaarena (basketarenan för den som inte har koll). Vi åt fruksot på DD och sökte oss sedan ner mot hamnen för att möta upp med min vän från Finland och hans internationella vänner för att sedan gå på New England Aquarium. Det var riktigt intressant, tråkigt nog så var den stora tanken där de har både hajar och andra intressanta varelser stängd pga av renovering.
 
Vi gjorde sedan staden genom att virra omkring, äta lunch och dricka en hej dundrans massa kaffe. Kan konstareta att jag föredrar Starbucks vaniljlatte framför Dunkin Dounuts. Meeeen DD är billigare, så atteh.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu