Valborgshelgen

Här har det inte hänt mycket den senaste veckan detta då jag har vart upptagen med annat, eller i alla fall inte direkt brytt mig om att uppdatera.
Vi kan säga som så att varlborgshelgen var slitsam. Tanken var att det skulle bli en femdagars-fest men jag orkade "bara" fyra, dvs fredag-måndag. Tycker det är rätt bra jobbat ändå, kul var det. Det blir inte roligare änså attjag slänger upp ett gäng bilder för det är alldeles för mycket att skriva så jag låter bilderna tala mer eller mindre flr sig själva.


Fredag, vi satt ute på Orvars uteterass i solen och drack öl innan vi hade en helt fantastiskt rolig galasexa.

Lördag, på't igen. Satt nere vid ån och mös till det innan vi gickoch såg Teknat Spex (Montesuma), har sett bättre spex så jag och Maria tog oss ett glas vin i pausen för att andra akten skulle få ett uppryck, det fick den. Vet inte om det berodde på vinet eller på skådespelarna...

Söndag, aka KVALBORG. Det var dammiddag på Norrlands nation, galet kul! Vi kan säga att det var bra att de delade ut dessa flaskor under middagen, det behövdes...

Dammiddag

Jack & Rose (det var filmtema) på dammiddagen.
Bilderna på de halvnakna karlarna undanvarar jag er och behåller för mig själv.

VALBORG!!!
Fint väder och grymma människor. Fullt som satan i ekonomikumparken

Snyggaste

En av dem känner jag väldigt väl, ni får gissa vem...

Ekoparken såg ut som ut som ett slagfält när alla hade dragit därifrån.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu