Uppdaterat

Jag är alldeles för lat för att sitta och koda i html själv och då är det ju skönt att andra ser ett stort nöje att göra detta. Denna rosa grunddesign (tryck F5 om det fortfarande är den gamla svarta designen) hittade jag på deignadinblogg.se och har sen rätt och slätt bara bytt ut bilderna i headern.

Det ska väl finputsas och så men i stort tycker jag att den är väldigt vårig/somrig och rosa. Wooop!

Har fö lekt hemmafru nu på kvällkvisten, strykt lite och sorterat kläder. Kul, verkligen jättekul. 
Träningen kändes bra, utöver att jag upprepade gånger sparkar mig själv på den onda fotknölen vilket är jättepuckat.. Upplandscupen kvalmatch #3 på lördag!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu