Påfrestande

Jag är fortfarande otroligt tung i huvudet och känner mig otroligt tråkig och deprimerande. Skulle behöva en bitch-slap så jag kommer i fas igen. Orkar inte gå omkring och vara disträ och tänka på saker som jag ändå inte kan påverka det minsta. 
USA planerna börjar gå i hamn också det är bara lite papper som ska in och sen gietvis det faktum att jag ska komma in på skolan också. Skall även fixa mig ett nytt pass, det andra går ut inom en snar framtid.

Hur som helst var dopet igår jättefint. Helt sjukt att lilltjejen bara är glad hela tiden, hon somande visserligen i kyrkan men höll god min under hela dagen. Har hur mycket bilder som helst som jag ska sortera, kolla och redigera innan jag brönner ner dem på en skiva och ger till Christin. Hoppas att hon blir nöjd :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu