Öl och dammsugare

Vaknade, kollade ut genom fönstret och svor lite lätt för mig själv. Snö.
Knivsta kommun gjorde ett dumt val när de valde att inte lägga värmeslingor under konstgräset i Alsike.
Idag skulle vi ha spelat match #3 i Upplandscupen mot Frösunda men då det hade kommit snö och planen inte skulle hinna plogas så blev matchen inställd. Sjukt tråkigt!

Istället har jag nu dammsugit med sällskap av en öl, mycket trevligt må jag säga, dammsugningen kändes lite roligare. Nu ska jag hoppa i duschen och fräscha upp mig lite då jag ska iväg ikväll, det är middag som gäller. Jag vet inte alls hur det är eller vad som kommer att hända vet bara att jag ska inställa mig 18dk.
Tror det kommer bli en kul kväll!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu