11 juli

Nu har jag äntligen bokat tid på ambassaden, det tog sin lilla tid. Främst pga av min egen seghet. Nu är det trots allt gjort och jag innehar alla delar som krävs för att kunna gå dit utan att bli hemskickad igen.
11 juli ska jag alltså leta mig runt i Stockholm och köa med alla andra nissar som också vill ha visum.

Det är inte långt kvar nu, det märks främst då det är många av mina vänner som lämnar Uppsala nu för sommaren och de kommer tillbaka till stan lagom till det att jag har åkt. Det är mycket "det här är sista gången som vi..." osv vilket brukar resultera i spontana gråtattacker. Har en seperationsångest utan dess nåde men jag vet att ingen av de många fina vänner som jag har kommer gå upp i rök så jag känner mig rätt lugn ändå. Lite tråkigt att lämna alla är det visserligen, det ska jag inte sticka under stol med, men jag kommer ju tillbaka!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu