Bokat

Jag har ju sedan jag första gånen försökte boka min flygbiljett till staterna trott att jag behövde ha mitt visum för att kunna boka, detta var inte fallet. 
Så, nu har jag bokat min flygbiljett, den 14e aaugusti flyger jag till USA, det vill säga jag jag flyttar dit för att påbörja mitt äventyr på college.
Just nu sitter jag dock bara med en stor klump i magen, för nu har jag ett "slut datum" det har jag inte haft innan vilket gör det hela så sjuuuuukt verkligt.
Det som är ännu jobbigare är att jag inte har någonstans att bo de första fyra dagarna då campus inte öppnar fören den 18e, menmen det löser sig säkert..

AAAH!!

Kommentarer

Sussi - Livet i söder!

Galet så skoj! :D

20:55:37 / 2012-07-10 - http://sussey.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu