The End

Vi alla är oftast medvetna om att bra saker för det mesta inte kommer att alltid vara bra. Eller okej, detta beror väl helt och hållet på vad det är det gäller, såklart.
Jag har nu i alla fall att det inte är så bra längre men säger som jag så många gånger sagt under föregående fotbollssäsong när det heller inte gick så bra - Det är bara att bryta ihop och komma igen! Dock utan det häär brytande ihop då, det känns lite väl överdrivet. 
Är lite besviken men det går över.

Ska träffa min handledare på Kilroy imorgon, jag hoppas på att efter det är jag kanske kan ha känslan av att vara ett steg närmare the beginning men vi får se. Det är trots allt ett tag kvar.
Gör mitt andra SAT-prov på lördag. Heja mig!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu