Samma slut som alltid

Idag var vi och såg Romeo & Julia på stadsteatern här i Uppsala. Alltså, den var bra men jag kände att jag kunde gått hem i första akten. Detta pga av flera anledningar;
1. Jag var trött och nickade till för en kort stund ungeför i mitten av första akten.
2. Jag fick ut min hemtenta idag, ska vara inlämnad imorgon.
3. Den tragiska historien slutar alltid på samma tragiska sätt.

Jag stannade hur som helst och såg den andra akten också. 

Sitter och försöker skriva i alla fall lite på min hemtenta så jag slipper göra allt imorgon. Vet inte riktigt hur min logik går ihop men jag tror att jag i slutändan tänkt att jag ska kunna göra absolut ingenting en stund även imorgon (precis som idag).


Helgen är löjligt fullspäckad. Ska jobba bar på Norrlands både imorgon och på lördag. Ska på planeringsmöte på lördag eftermiddag. Spelarmöte och träning på söndag. Jag vet vad jag skulle vilja göra i helgen men det lär inte ske. Som det ser ut nu kanske det inte ens sker nästa vecka heller, kanske inte alls någonsin. Det här finner jag högst tråkigt då jag tycker om det. Ganska mycket till och med.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu