Full fart

Tycker att isen kan försvinna så jag utan att slå ihjäl mig kan cykla i stället för att ta bussen. För tar man bussen och är kvar i stan längre än till 02.30 måste man ta taxi hem. Gissa vart mina drickspengar gick? Jo till UppsalaTaxi. Sjukt ovärt måste jag säga.

Jobbade alltså bar både fredag och lördag. Lördagen var nästan roligast för då blandades det mest bara drinkar (gör numer en awesome Cosmopolitan, så att ni vet) och det var riktigt bra stämning.
Det var överlag första gången jag jobbade riktig bar (alltså inte bara ölservering) i fredags. Det var kul.

Nu är vi tre vänner som ska jobba servering på lördag. Helt själva. Vi ska alltså komma överens om vem som ska vara hovmästare (d.v.s. någon av oss) och så ska vi sköta allt som hör till servering. Kul att vi får förtroendet att göra detta!

Imorgon är första dagen på nya kursen (medie- och kommunikationsvetenskap B), det blir också kul!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu