Underhållning

Alltså, jag har såmånga fantastiska bilder på datorn, ni anar inte. De flesta ligger uppe på fb (dock bara de som är städade samt en aningens redigerade). Blir så glad i själen när jag ser dem.
Rensade ju dessutom min förra mobil när jag skaffade iPhone och det finns mycket underhållande bilder i den mappen. Skulle kunna säga att jag fotat all min olycka från föregående år. Det är väl kanske inte så mycket olycka (okej, kullerbyttan med bilden var en verklig olycka), utan mycket om oförsiktighet och det mesta görs utan eftertanke, det mesta är fotbollsskador = jag tvekar inte i situationer = ibland gör det ont = jag bryr mig oftast inte, lite ont ska det göra. 
Här är t.ex. exempel på hur man kan se ut efter att ha spelat på en torr och hård fotbollsplan, som grädde på moste bröt jag handleden en vecka senare;



Finns så mycket jag vill dela med mig av, dock är så himla mycket internt så det är så trist för de som inte var med.
Efter att ha kollat på en massa sommarbilder känner jag mig f.ö. sugen på att sola lite solarium. Saknar mina fräknar (ja, de finns där men syns inte så mycket som de skulle kunna göra)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu