Fotoalbum

Jag har nu skickat iväg ett gäng bilder till framkallning. Dessa bilder är från HT10/VT11 eller som jag skulle vilja kalla det - Historiskt år, A+B.
Tråkigt nog saknar jag en hel del bilder, de ligger på den gamla stationära datorn som kraschat. Det ska (vad it-proffset sagt) inte vara några konstigheter att få tag på bilder och andra dokument som ligger på den datorn. Problemet ligger väl i att både jag och min mor är för lata för att göra något, haha.
Hur som helst, detta albumet (garanterar att det kommer förekomma glitter) gör jag då dels året med historia kan ha vart det bästa året, typ någonsin, samt att det kommer innehålla de människor som betyder väldigt mycket för mig. Samt, albumet kommer självklart följa med till USA!


Aldrig tidigare visat, oredigerad bild från vårbalssexan 2011. Det var kul!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu