På väg hem

Sitter just nu på tåget mellan Portland och Boston. Bilfärden mellan skolan och Portland (ca 1½h) var lite utav ett helvete, haha, då alla våra väskor inte fick plats i bakluckan i den lilla röda faran fick två av de stora resväskorna bo i baksätet tillsammans med mig, Lukas och Blake. Det var trångt som tusan och mina skinkor var helt utan känsel nr vi äntligen fick kliva ur bilen.
Vi är äntligen i Boston snart, ska försöka få tag på en taxi som kan ta mig till flygplatsen, mitt flyg går typ 20.30 ikväll. Känner att jag vill vara där i tid för jag har ingen som helst aning om vart jag ska ta vägen...
Ser fram emot att komma hem, landar 11.40 lokal tid på Arlanda imorgon!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu