Att överleva natten

Nu har jag verkligen satt mig själv på pottan. Har dead-line på en uppsats som ska vara på 10 sidor imorgon kl10. Jag sitter just nu och försöker att pull out these 10pages out of my ass, och det går sådär. Jag har just nu två skrivna sidor och har ingen som helst fantasi eller motivation till att skriva.
Försöker hitta motiverande spellistor på Spotify, har en som är okej.
Det värsta är inte att det ska vara 10 sidor, det är ett ganska lätt ämne (marketing) det är bara principen med att inte har någon motivation till att skriva. Som det ser ut som nu så kommer jag vara uppe hela natten och skriva denna skiten. Blaah.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu