Solbränd

Dag två av vår försäsongsträning. Mina ben och fötter gör så ont att det smärtar att ens röra mig ur sängen, det är helt sjukt. De fyra träningspassen vi har haft har varit sjukt effektiva så antar att min kropp har fått en chock.
En annan grej är att jag (eller allihopa skulle jag tro) måste få i oss så sjuuuuuuukt mycket vätska, det är så varmt ute att man även på morgonpasset smälter bort.
De träningströjor som vi har är v-ringade så har fått en ful bränna just i det området. Dessutom flagnar min panna redan, helt sjukt.

Det rummet jag bor i är också ruggigt varmt, skulle behöva en större fläkt!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu