Onsdag

Sjukt seg idag, tror det är min uppspelta nervositet som slår över och gör mig mosig i huvudet.
Efter att det blivit en lång morgon så tog jag mina paltor och gick till gymet för att simma lite. Jobbigt som fan men riktigt gött. Bästa med att simma är att hela kroppen aktiveras och det är skönt att avlasta benen från löpning.

Ikväll så ska jag börja ta tag i min packning, eller åtminstone fortsätta sortera vad som ska med och vad som får stanna hemma. Är lite bitter över resväskorna, men förhåller mig skeptisk till att jag hinner köpa nya innan tisdag, tyvärr.

Förövrigt är jag upprörd över att de har bra musik i värsta reklamfilmen ever. De spelar The Killers i en BB(foundation)-reklam . D Å L I G T !

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu