Illamående

Håller för tillfället på att packa väskor och paket som ska skickas med posten (det som känns onödigt att ta med nu, typ halsduk, kängor och underställ). Jag mår lite illa och har en svimmningskänsla hängande över mig.
Att jag är nervös och har en galen resfeber börjar verkligen kännas nu. Det blev inte bättre av att jag sa hejdå till både Sandra och Desse. Det känns så definitivt.
Jag kommer ju hem till sommaren men det är fortfarande ett år tills dess.
Jag är säker på att jag kommer få grymt kul där borta men det är just steget till att komma iväg som känns så tungt.

Ikväll är min sista match. Det känns också jobbigt för jag kommer att sakna alla tjejer i laget!

Kommentarer

Ann

Åh Kajsa du kommer få så kul!
Hoppas vi kanske kan ses nån gång under året?
D hde vart jätteroligt!
Packa på :)
O hoppas du får en fin flygresa!

17:36:32 / 2012-08-10



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu