Två veckor

Min mardrömsmiddag i lördags gick riktigt bra, hade grym kökshjälp och det gjorde verkligen susen. Fick massor blev beröm och kände mig lite som en stolt mor. Jag hade ju mest bara hackat lök och dirigerat de andra två.

Denna veckan är det hemmtenta som gäller. Har läst igenom den samt börjat läsa det som känns någesådär relevant i litteraturen. Jag vet inte ja men något ska det väl gå att få ihop. Tänkte sitta på Carolina Rediviva imorgon för att få lite pluggro, var evigheter sedan jag var där men sitter hellre där en typ ekonomikum eller alternativt Norrlands för att kunna få något gjort alls. Dessutom är det lite småmysigt.'

Känns som om det kommer hända mycket denna valborgshelgen. Eller okej, söndag är spikad för dammiddag på Norrlands och på måndag är det ju valborg vilket i vanlig ordning lär bli allt annat än händelselös. 
Blir nog kul detta.

Sen om exakt två veckor fyller jag 22 år ung, hejåhå!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu