Som i en bunker

Jag borde egentligen inte gnälla då jag egentligen inte är befogad till att göra det. Detta då jag på långa vägar inte spenderat alls lika mycket tid i teatern som resten av produktionsfolket, men ärligt, jag är helt slut i huvudet. Känner mig bokstavligt talat fullkomligt hjärndöd.
För min del är det denna vecka som kommer spenderas i teatern på heltid. Nästan i alla fall. Har lite föreläsningar och ett seminarium samt att tanken är att det ska förberedas mat till lördagens gala. Nog om detta.

Hjälpte fröken utställningsmästare idag. Det var ett helvete att måla då pennorna sög men jag gjorde något som jag faktiskt är väldigt nöjd över. Jag suger på att rita på fri hand så detta är för mig en riktig prestation.


SvampBob

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu