Så sjukt taggad

Jag har ju sedan tidig vinter känt att jag vill komma redigt i form så att jag kan köra ett okej 400m lopp i sommar innan jag drar till USA. Mitt största problem ligger i motivationen, jag må ha ett mål men jag behöver någon som sparkar mig i ändan och puschar mig så att jag slutar maska.
Också ett problem är att jag är lat, det förnekar jag inte, men jag älskar att pressa mig till den yttersta gränsen, finns nog ingen skönare känsla än att vara helt slut i kroppen (jo visst finns det men just i detta sammanhanget gör det de inte).
Jag tänker fr.o.m. imorgon komplettera fotbollstränandet med mycket styrka (fokus överkropp då jag har väldigt mycket ben). Fick även en (vad jag hoppas) en liten utmaning, jag ska kunna, innan augusti är slut klara av att gör fem stycken pullups. Detta låter väldigt lite men jag klarar i dagsläget ingen alls. Är så sjukt klen att jag inte ens orkar lyfta mig själv det minsta. Löjligt. Detta ska det hur som helst bli ändring på! Nu kör vi!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu