Dumlemuffins

Hade riktigt roligt igår, jag känner mig fortfarande väldigt smickrad över att få ta del av det hela.
Idag känns mitt huvud inte alls lika roligt som igår men ska nu ta mig i kragen, tvätta bort gårdagens smink och börja bege mig mot Norrlands och dagens spexrep.
Startade min dag med att baka lite muffins som jag ska ta med dig. Dock är de fortfarande lite varma och småkladdiga så vet inte hur jag på bästa sätt ska kunna frakta de till nationen. Det hela löser sig men risken att det slutgiltiga resultatet är muffinsmos, haha.

Ikväll ska vi gå på Upplands nations spex, "Ursäkta Göran, vi bygger om", som börjar vid 19. Av det jag har hört så är det riktigt bra. Hoppas på detta också, skulle vara kul att få skratta till det att det krämpar i magen.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu