Vem hade anat?

Det var då alltså reccegasque igår, eller för vår del en alternativ sittning tillsammans med spexet. Vi kan klart konstatera att det startade lite kaotiskt men det ordnade upp sig otroligt bra. Fantastiskt trevligt, och högljutt - som vanligt skulle man kunna säga!
På släppet då? Jo jag har nästan lite träningsverk efter all fuldans och hoppande. Men det är ju så att är altkammaren tom på folk får man vara överallt. Yepp så är det! Sjukt kul!
När Norrlands stängde vid 02 så var vi ett par stycken hem till DanieloSara. Mmm punch+kaffe!

När jag sedan vid typ halv fem imorse cyklade hem imorse var det så jäkla lugnt ute, enbart en bil passerade på 55an, mötte bilen med morgontidningar i Bertåga och det var typ det. Hela Stenhagen sov tror jag. Inte tänt i något fönster, inte en kotte ute. Mycket mysigt.
Hade det inte vart för att det var lite småkallt och jag var dödstrött hade jag kunnat sätta mig ute ett tag. Nä, vvem försöker jag lura, det hade inte hänt vilket som.


Istället  för att åka hem och hämta kläder panikshoppade jag en rosa klaänning.
Den matchade jag med converse, mycket stiligt!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu