Utvärderad

Jag var alltså in till Kilroy Education tidigare idag för att lämna över lite betyg och dylikt. Fick höra lite vad för möjligheter jag har att komma och spela fotboll samt studera i USA. Vi kan väl konstatera att jag hoppas på det bästa, jag är ju inte purfärsk och då är det lite klurigare att få den möjligheten (att spela fotboll alltså) än om jag hade vart typ 18 år gammal.
Det här är egentligen helt insane (att jag är för gammal) men de flesta collegen vill satsa och se till att de föder fram proffs, och det är lättare att forma människor desto yngre de är, typ.
Sen är det även så att om jag inte har möjlighet till fotboll i USA känns det mer "optimalt" att plugga i Australien, där har de inte några större sportaktiviteter, därav att det är mer soft att åka dit om jag "bara" ska plugga.

Ujuj, hejåhå. Lite jobbigt känns det allt (beslutsångest) men jag tror på han som ska hjälpa mig med detta. Hoppas att det blir bra, det är trots allt både tid&pengar jag måste lägga ner för att kunna få hjälp för att kunna komma iväg och allt som har med kontakt med coacher osv att göra.
MEN jag längtar till hösten 2012 för då flyr jag med största hopp Sverige!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu