Omvänd effekt

Jag känner att det kommer bli mycket den här veckan. Inte en enda lugn stund. Just nu brottas jag med att läsa fyra olika böcker samtidigt (enbart kurs litteratur), ska sätta ihop en tidning där alla delar inte är klara ännu, seminarium, barskola, fotbollsträning imorgon. Deadline för tidningen på onsdag. Föreläsning på onsdag. Konvent på torsdag, hinner förhoppningsvis till fotbollen. Föreläsning + Reccemottagning på fredag.

Det som jag känner är tyngst att hinna med är att läsa min förbenade litteratur. Detta då jag känner mig stressad över alla saker som händer och överallt annars jag vill vara under dagarna (inte på bibblan o läsa).
Kör ju 15 + 7,5 hp nu fram till slutet av oktober. Efter det hoppas jag att det lugnar ner sig.

Kan tänka mig att det hela säkert inte låter så jobbigt men jag fugerar på så sätt att har jag mer än drygt tre saker jag behöver klara av så blir jag paralyzerad. Som nu. Jag borde läsa och kanske göra mig mer förberedd till seminariet imorgon, samt läsa om antika filosofer. Men vad gör jag i stället? Jo, kollar på The Big Bang Theory.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu