Lättnad

Förstår ni mig om jag säger att jag just nu är i ett moment känslan av lättnaden som uppstår när ett stressmoment är ur världen?
Färdigställde tidningen nu efter ett besök i teatern och middag på Bettys.
Har jobbat på att få det att se bra ut. Dock blir man lätt hemmablind så jag hoppas att den kommer se bra ut för alla parter som ska läsa tidningen också!

Med tanke på att jag har köttat sedan 08 imorse och bara kännt mig som en stressboll och bådle glömt av att borsta tänderna innan jag drog på föreläsning samt att äta lunch. Jag är glad att jag kom ihåg att dricka mitt te imorse innan det blev kallt.

Jag förtjänar att sova nu!
Tack & Godnatt

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu