Förvirrad men beslutsam

Måste erkänna att det snurrar ganska mycket i mitt huvud gällande vad de sa idag på Kilroy Live.
1. Jag är för gammal för att söka idrottsstipendium, men detta kan på något sätt lösa sig och jag har trots detta möjlighet att få komma till USA och spela fotboll ändå.
2. Kan jag inte åka till USA och spela fotboll åker jag till Australien och pluggar.

Ja, så ser det ut just nu.
Åker jag förövrig till Australien och bestämmer mig för att studera på University of Queensland så kan jag spela fotboll även där.
Tycker att det var vettigt att åka in bara för att få höra representanter prata om de olika universiteten samt hur det fungerar med stipendium. Hoppas de hör av sig inom en snar framtid så jag vet hur och vad jag ska göra med mitt liv!
:)

Kommentarer

Desirée

Nu får du fan komma hit o hälsa på snart. När september är slut har vi flyttat o fixat klart så då får du allt komma hit ...

23:14:17 / 2011-09-08 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu