Buttermutta

Det är andra matchen i rad jag känner mig bitter över förlusten. Gjorde dock mål idag (med armbågen, humhum) så bara det var rätt skönt. Totala resultatet blev 2-8. Jäkla skit. Straff fick de också. Turen var som vanligt inte på vår sida...
Var även iväg till Studan för att se Danmark-Sirius spela mot Gimo. D-S torskade även dem, dock med lite mindre siffror - 1-4.

Att det blev så mycket fotboll som det nu blev och med tanke på gårdagens mood så har jag inte läst så mycket som jag önskar jag hade gjort. Nu blir det i stället panikläsa imorgon för att vara förberedd till onsdagens seminarium. Ska träffa basgruppen på tisdag, även då kan det vara en bra grej att vara förberedd!!



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu