Att dra sig så länge som möjligt

Jag har alltså suttit med samma lilla uppgift (rest från seminarium 2, drygt som fan) i snart två dagar. Verkligen ute i typ sista stund, om jag vill ha VG alltså, för då är sista dagen idag att skicka in skiten. Jag gör verkligen vad som helst för att inte sätta mig med det. Idag till exempel - kaffe. Mums.

Just nu sitter jag och drar mig för att gå och duscha (har tränat) bara för att det betyder att efter jag har duschat så måste jag skriva det jag har kvar. Det här är egentligen jättefånigt då jag bara ska skriva in det jag skrivit för hand in i datorn. Går på en pisskvart. Trots detta sitter jag alltså och fånar mig. Behöver en spark i ändan.

Dock känner jag att jag luktar ganska nasty så lika bra att hoppa i duschen.
"Först alltid en dusch, inte lukta usch!" (8)


Kommentarer

Kristoffer Rova

Stå högt i kurs. Haha, känner igen detdär med att dra sig för att agera.. Att inte duscha känns som en bra barriär ibland. Tills man känner lukten vill säga.

00:17:46 / 2011-09-23

Kajsa

Ja, det är ju oftast doften som är värst, haha!

22:01:57 / 2011-09-26 - http://kaufeldt.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu