Mr Skelett

Igår var det alltså Skelettgasque på Göteborgs. En liten trevlig tillställning må jag säga, kul att få klä upp sig lite, är inte ofta det är klänning på så att säga.
Mår även oförskämt bra idag, dock så tryter orken för plugget. Tenta på onsdag. Jag har dock sammanfattat alla våra böcker förutom två varav en jag seriöst tror jag kommer skippa. Orkar verkligen inte med den. Den är som Craig när vi läste historia a, honom öppnade jag bara ett fåtal gånger. Tror det kommer vara samma med denna McQuail. Amerikaner alltså, ordbajs 3000.

Hur som haver. 
Tycker det är kul med folk som avslöjar saker och sen anser att det är tråkigt hur en människa kan göra så. I det här fallet var det mest bara lite lustigt. Hoho. Jaja, nog om detta tror ingen fattar något ändå. :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu