Mitt i veckan

Så, imorgon är en tidig dag, skall upp strax efter klockan slagit 05 för att sedan återvända som gästspelare på Torpet. Ja, tillbaka till gamla arbetsplatsen alltså, ser fram emot det, har saknat att vara där, gillar't lite faktiskt. Men schhh säg det inte högt till någon!

Imorgon missar jag även NoNSEns årsmöte, vilket är utav en missräkning av mig. Jag åker nämligen istället på Uppsala Ekonomernas nollekryssning. Tyckte tydligen att det är praktiskt att ta en 23h kryssning en veckan innan tenta, bra tänkt Kajsa, jättebra!
Nej men på riktigt, jag tror det kan bli kul det blir ju vad man gör det till. Jag har i alla fall laddat med paljetter, glitter och leopardtights = hur kan det inte lyckas? Haha!

Lika bra att packa väskan, lär inte orka göra det imorgon bitti...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu