Märkligt upplägg

Jag gick inte upp till den 08 föreläsning som jag hade tänkt gå på imorse. Jag helt enkelt bara vände på mig och somnade om. Vaknade igen strax efter 12. Oj som det kan bli. Ingen lunchdejt för mig, skulle inte hinna då ja ska möta halva basgruppen vid 14.
Hoppas på att få dricka kaffe med flickorna efter det. He he.

Imorgon är sista seminariet på denna delkursen. Vi har heller inga föreläsningar kvar (jag har några Idéhistoria föreläsningar kvar) utan nu är det PM skrivande och tentaplugg som gäller. PMet kommer nog gå ganska fort då vi kommer behöva skriva ca två sidor var bara.
Jag vet av egen erfarenhet att är det ingen som sparkar på mig kommer jag sova halva dagarna nu när jag faktiskt är "ledig", dåligt diciplinerad skulle man kunna kalla det.
Ser inte fram emot att tenta plugga. Skönt att det bara är en salstenta på denna höst. På de andra två delkurserna är det hemtanta som gäller!

Nej, först en dusch, inte lukta usch. Sen drar jag till studentvägen!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu