Cool kid

Idag sålde jag min själv lite. Jag hade ju lovat mig själv att om jag klarade tentan skulle jag få köpa en ny telefon. Med detta i tankarna räknade jag inte riktigt med att telefonfanskapet skulle ge upp nu i helgen. Tusan också tänkte jag och satte i simkortet i en gammal hederlig Sony Eriksson knapptelefon. En mycket märklig känsla infann sig.

Denna känsla resulterade i att jag idag var ner till Tele2 och fixade en ny telefon. Inte vilken telefon som helst heller tydligen. Nu har jag alltså en iPhone 4s i min ägo. Högst otippat men det känns ju bra att vara som alla andra liksom. Så nu ska vi bara ladda upp den här lilla vita godingen så får vi helt enkelt se om den är så fantastisk som alla säger.

Kommentarer

Cecilia Uhr

Hej Kajsa,



Vad roligt att du har valt att skaffa en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Vi önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

10:17:25 / 2011-11-02



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu