Tusan också!

Det slog mig just att eftersom jag var puckad nog att inte säkerhetskopiera min ajfån innan jag lämnade in den på service kommer jag inte bara bli av med alla roligheter jag laddat ner utan även alla roligheter jag fotat osv. Jäkla skit. Känner mig en aningens besviken på mig själv.
Buu.

Juste, fick ju ut hemtenta igår som ska vara inne på fredag. Jag har skrivit första delen (inledning) idag och tänkte börja med analysdelen imorgon. Råkade kolla på 12 avsnitt av desperate hoswives igår så har en ganska redig huvudvärk idag. Ett tydligt bevis på att det inte är bra att kolla på för mycket tv, haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu