Slött

Jag undrar på riktigt hur hela dagen har gott och jag knappt har märkt av det. Det värsta av allt är att jag verkligen inte har gjort ett dugg på hela dagen. Eller okej, en kladdkaka har det blivit. Fanns ingen kakao så improviserade med blockchoklad, mycket innovativt, haha!
Balen igår var kul, liten och intim middag som var utomordentlig. Vidare till Norrlands där vi firade Kerstin med lite bubbel på hennes 22 års dag! Efter det tog vi en sväng till Snerke, där jag kan ha upplevt ett av mina största fail-moments någonsin. Vid 03-snåret så gav vi upp allesamman och begav oss hemåt.
Jag är rätt nöjd över att ha klarat klänningen utan fläckar, hurra!

Måste dock erkänna att huvudvärken imorse var påtaglig. Med all rätt, kul var det!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu