PRICK

Jag insåg nu när jag såg bilden jag mmsade in att jag likväl kunde ha blottat mig, bikinin var inte riktigt på plats, haha. Galet skönt ute i alla fall, blåsigt som fan men varmt.
Hoppas på att få typ en timme på balkongen imorgon också!


Hur som helst har jag sommarlev en hel vecka, galet skönt. Veckan är dock fullspäckad. Ikväll träning och ansluta till caféfesten. Imorgon ska vi väl fixa käk till historiker festen som hålls imorgon kväll. PÅ torsdag hoppas jag på att få hänga lite med Sandra innan matchen som är på eftermiddagen. På fredag är det "hejdå" till Sebbe som drar till Santa Barbara i höst.
På lördag är på förmiddagen u-lagsmatch. Kvällen ska spenderas i en öl-bar på norrlands nation (samma bar som Maria, hurra). Det är 04 släpp så det kan bli lite slitigt.
Söndag - LEDIG
Vi avslutar min "lediga" vecka med match på måndag för att sen börja jobba på tisdag.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu