Gröna blåmärken

Gillar att blåmärken blir gul/gröna innan de försvinner. Ser lite väl illa ut, i alla fall nu när de sitter så typiskt uppenbart till. Jaja, blir säkert nya imorgon. Då ska vi kötta borta mot Östervåla (Hurra för att vara mitt ute i ingenstans en fredagkväll) och det skulle vara hemskt trevligt med åtminstone ett poäng...

Kände mig även smått objektifierad som ett par ben när jag åkte hem från träningen, jag tackar för den, haha.

Förutom match imorgon så ska jag opponera på en uppsats, jäkla typiskt att jag fick en bra uppsats som det inte finns sådär supermycket att kommentera på. Förutom att det är bra då givetvis. Jag hoppas även att jag får en tid hos vårdcentralen, har en del saker i min arm som behöver bytas ut...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu