Dagsreferat

Dagen började ovanligt tidigt imorse, klev upp 06.30, detta för att jag skulle infinna mig kl 08 på Kvarnbolund. Det vill säga "första dagen" på jobbet.
Jag anländer till ett kaos. Kaoset beror på att de ska slå ut en vägg för att vi allihopa ska få plats (jag och en till tjej som också är ny ska ju ha varsitt skrivbord) så det var hyfsat oorganiserat.
Jag var egentligen inte där för att jobba, utan mer där för att se hur de arbetar. Och om det var mycket förra året när jag började på Högbytorp är det inget emot vad det är nu. Jisses.

TACK&LOV är det faktiskt min mor som har varit med och utvecklat programmet de arbetar med så jag ska få testa test-versionen här hemma (NEJ, fick inte jobbet via morsan, ansökte och gick på intervju som på en helt vanlig arbetsplats).

Den 7e juni är hur som helst den första riktiga dagen för mig. Då ska mitt egna skrivbord och min egna dator ha kommit på plats. Yey!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu